Intentia sufletcasadecor este ca Utilizatorii/Cumparatorii/Clientii sa fie multumiti de achizitia lor. Aceasta politica nu limiteaza drepturile legale ale celor din urma de a se retragere din contract sau drepturile pe care le au in legatura cu bunurile defecte, deteriorate sau neconform.
Cererile de returnare si rambursare – In cazul in care Cumparatorull/Clientul inainteaza o cerere de returnare sau de rambursare. Cererea de returnare sau rambursare se va plasa in termen de 14 zile calendaristice de la livrare. Daca, dintr-un anumit motiv, un articol nu este livrat la timp, Cumparatorull/Clientul va putea cere rambursare in termen de 14 de zile de la cea mai recenta data estimata de livrare, cu exceptia termenelor prestabilite in contract. Vanzatorul nu va avea nici o obligatie sa ia in considerare o cerere efectuata in afara a 14 zile de la data livrarii sau a celei mai recente date estimate a sosirii.
In cazul in care Cumparatorul doreste sa renunte la comanda, ne poate anunta prin e-mail la contact@sufletcasadecor.ro sau prin telefonic la 0750421500 Anularea comenzii este posibila in cazul in care produsul/comanda nu a fost ridicata de catre curieri.
De asemenea, Cumparatorul/Clientul se poate retrage dintr-o achizitie in orice moment intre momentul achizitiei si 14 zile de la primirea articolului. Daca articolele cumparate au fost expediate inainte ca sufletcasadecor sa primeasca o anulare, Cumparatorul/Clientul va fi responsabil pentru costurile de expediere a returului.
In cazul in care Cumparatorul/Clientul a primit un articol deteriorat, dimensiunea sau culoarea pe care a comandat-o sau care nu corespunde in mod rezonabil cu lista articolelor sau descrierii, cel din urma este eligibil pentru o rambursare. sufletcasadecor isi rezerva dreptul de a solicita unele dovezi ale situatiei create, in mod normal acestea fiind prezentate de Cumparator/Client in format electronic sub forma unor fotografii sau video, acestea fiind expediate pe adresa de e-mail contact@sufletcasadecor.ro insotite de nr. comenzii efectuate de Cumparator/Client.
In cazul in care Cumparatorul/Clientul nu a primit un articol ce l-a comandat de pe platforma WEB, este eligibil pentru o rambursare. sufletcasadecor va putea fi contactat in termen de 3 de zile de la cea mai recenta data estimata de livrare.
Returnarea fondurilor – dupa ce sufletcasadecor aproba o returnare, anulare sau retragere si (in anumite cazuri) confirma returnarea articolului, sufletcasadecor va returna suma achizitiei si valoare standard de transport in maximum 14 zile calendaristice. In unele cazul in care motivele returului nu sunt imputabile vanzatorului (de exemplu sunt imputabile vanzatorului produsele ce nu sunt conforme cu descrierea sau mostra, etc.), clientul va fi responsabil pentru taxele de expediere de a produselor returnare, fiindu-i rambursata doar suma bunului returnat si a serviciilor conexe. In cazul in care Utilizatorul/Clientul a optat pentru un alt timp de transport decat livrarea standard oferita de sufletcasadecor, toate costurile suplimentare unui alt tip de transport preferat de catre Client/Utilizator, altele decat cele oferite de sufletcasadecor, diferenta de cost va fi suportata de catre Utilizator/Client.
Produsele vor fi returnate in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, documentele care le-au insotit si cu o copie a Facturii de achizitie, daca este cazul. Returnarea unui produs fara ambalajul acestuia sau fara accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) sau ale produsului va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor mentionate mai jos. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, rupture, urme de spalare, pete, precum și alte semne care ar da dovada faptului că prodsele au fost utilizate cel puțin o data.
sufletcasadecor isi rezerva dreptul de a refuza orice rambursare daca, cu buna-credinta, suspecteaza abuzul acestei politici sau incalcari ale Conditiilor de utilizare.
sufletcasadecor isi rezerva dreptul de a Limita asistenta pentru clienti si rambursarile pentru abuzul acestor servicii sau incalcarea Termenilor de utilizare
sufletcasadecor isi rezerva dreptul de a actualiza prezenta politica ori de cate ori este nevoie sau de a o ajusta in stricta conformitate cu legislatia in vigoare.
EXCEPTII SI REGULI SPECIALE
sufletcasadecor are dreptul de a refuza orice solicitare de retur al produselor mentionate mai jos in stricta conformitate cu legislatia in vigoare :
- Produse perisabile – Daca articolul comandat este perisabil, nu este eligibil pentru returnare sau rambursare in majoritatea cazurilor.
- Produse personalizate – Produsele personalizate/confectionate dupa specificatiile prezentate/indicate de Cumparator/Client nu sunt eligibile pentru returnare.
- Articolele de lenjerie intima, costume de baie, etc. nu sunt eligibile pentru returnare.
costume de baie, lenjerie intima
DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE
Dupa livrarea comenzii, Cumparatorului/Clientului conform legislatiei in vigoare i se permite sa testeze si sa verifice bunurile pe care le-a cumparat in masura in care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor.
Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, Clientul/Utilizatorul trebuie sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin fizic real. De exemplu: Clientul/Utilizatorul trebuie doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte la diverse ocazii. Produsele electronice si electrocasnice se probeaza numai prin pornirea si oprirea acestora, NU prin folosirea acestora in scopul in care au fost produse. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, Clientul/Utilizatorul trebuie sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.
Utilizatorul/Clientul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipulari altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii bunurilor.
Manipularile acceptate pentru determinarea naturii, calitatii si functionarii bunurilor sunt:
– dezambalarea fara distrugerea sau deteriorarea ambalajelor originale, urmand instructiunile pentru despachetare (acolo unde producatorul indica modul de manipulare) fara deteriorarea ambalajului, produsului sau accesoriilor;
– inspectarea vizuala, tactila si olfactiva (atunci cand nu se incalca prevederile de mai jos) a produselor;
– in cazul produselor care nu necesita montarea de accesorii consumabile sau racordarea la alte utilitati decat energia electrica se permite alimentarea numai cu energie electrica si pornirea/oprirea acestora;
Daca un Client/Utilizator isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat bunurile intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a bunurilor, Clientul/Utilizatorul raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.
Actiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- ruperea sigiliilor si a etichetelor;
- ruperea sau deteriorarea ambalajelor originale (ambalajele originale fac parte integranta din produs);
- zgarierea, murdarirea, patarea, impregnarea produselor cu substante externe precum și spăalarea acestora;
In cazul retragerii din contract, Utilizatorul/Cumparatorul este responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor care rezulta din manipularea bunurilor, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. In cazul in care bunul returnat prezinta ambalaj original deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, rupturi, accesorii lipsa, sau utilizarea bunului, Utilizatorul/Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor. Inainte de a returna produsul sufletcasadecor recomanda protejarea ambalajului original cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau cu o cutie din carton. Clientul/Utilizatorul va proteja ambalajul original si nu va lipi etichete sau scotch pe acesta.
Valoarea produselor folosite, cu urme de uzura (pete, zgarieturi, indoituri, fisuri, lovituri, spălarea acestora de cel puțin o dată etc.) NU se va accepta accepta returul sau după caz se va accepta cu acordul sufletcasadecor numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare, inlocuire a eventualelor piese deteriorate si aducere la o forma comerciala in vederea vanzarii ca produs Reconditionat. Valoarea finala se stabileste in functie de valoarea pieselor ce trebuie inlocuite si a manoperei de reconditionare sau ca diferenta dintre valoarea initiala a produsului nou si valoarea de revanzare a produsului folosit.
Valoarea produselor cu ambalajul original deteriorat (carton sifonat si/sau rupt si/sau taiat si/sau gaurit si/sau ud si/sau cu urme de etichete, banda adeziva, pix, marker etc.) se diminueaza cu valoarea aducerii la conformitate.
Valoarea produselor cu ambalajul original lipsa sau incomplet (de exemplu: suporti de siguranta, elemente de protectie din carton sau polistiren etc.) se diminueaza conform valorii aducerii la conformitate.
Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea proceduri de returnare supusa unor taxe readucere a produselor la starea in care au fost livrate.
Diminuarea se aplica intre 10%-90% din valoarea initiala a produsului. Taxa de diminuare va fi comunicata catre client la receptionarea produselor modificate.
Daca produsele returnate au fost insotite de eventuale bonusuri/cadouri, trebuie returnate si acestea. In caz contrar, valoarea acestora se diminueaza din valoarea returului.
Daca s-au achizitionat mai multe produse de acelasi fel si se doreste returul pe toate, Clientul/Utilizatorul trebuie sa se asigure ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.